Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Potrošačko ludilo Crnog petka zahvatilo i Europu

Autor: Tomislav Pili
27. studeni 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Dok je lani rasprodaja u Tescu trajala četiri dana, ove godine traje 11 dana/REUTERS

Trgovci s ove strane Atlantika produžili rasprodaje.

Crni petak, dan rasprodaja koji je već godinama  sinonim za američki potrošački festival sasvim se udomaćio i u Europi. Tako najveći britanski maloprodajni lanac Tesco je najavio kako će ovogodišnju rasprodaju za Crni petak produžiti na 11 dana.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Za usporedbu, lani je rasprodaja u Tescu trajala četiri dana. Val rasprodaja zahvatio je i Francusku, iako dio trgovaca ne koristi naziv Crni petak zbog negativnih konotacija s lanjskim terorističkim napadom u Parizu koji se zbio u petak 13. studenog. Tako lanac supermarketa Auchan rasprodaje naziva "Un Crazy Weekend"  dok se trgovac Le Redouteodlučio za "Le Grand Weekend". Najveći španjolski trgovac El Corte Ingles – pionir Crnog petka u toj zemlji – nudi popuste i do 50 posto. 

Crni petak, dan rasprodaja koji je već godinama  sinonim za američki potrošački festival sasvim se udomaćio i u Europi. Tako najveći britanski maloprodajni lanac Tesco je najavio kako će ovogodišnju rasprodaju za Crni petak produžiti na 11 dana.

Za usporedbu, lani je rasprodaja u Tescu trajala četiri dana. Val rasprodaja zahvatio je i Francusku, iako dio trgovaca ne koristi naziv Crni petak zbog negativnih konotacija s lanjskim terorističkim napadom u Parizu koji se zbio u petak 13. studenog. Tako lanac supermarketa Auchan rasprodaje naziva "Un Crazy Weekend"  dok se trgovac Le Redouteodlučio za "Le Grand Weekend". Najveći španjolski trgovac El Corte Ingles – pionir Crnog petka u toj zemlji – nudi popuste i do 50 posto. 

Autor: Tomislav Pili
27. studeni 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

da je “crni petak” takvo potrošačko ludilo kako se navodi, onda se predmetne rasprodaje ne bi sa jednog dana produžile na čak 11 dana

a kako ja to vidim, trgovci su podcjenili kupce i sada ih marketinškim trikovima pokušavaju zainteresirati ne bi li rasprodali krcata skladišta uglavnom jeftine robe loše kvalitete

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close