Nack to the Bars naziv je nove Heinekenove oglašivačke kampanje s krovnom porukom o odgovornom druženju #socialiseresponsibly da kafići ostanu otvoreni. Globalnom kampanjom, koja ujedinjuje sve zemlje u kojima se pije Heineken, ovaj pivski brend nastoji pomoći svojim partnerima kafićima, barovima i restoranima da ostanu otvoreni, podsjećajući goste da je odgovorno druženje jedini način koji će omogućiti uživanje na omiljenim mjestima za izlazak i u pandemiji koronavirusa. Reklamni spot na šaljiv način prepoznaje nezgodne situacije zbog mjera i preporuka te ih uklapa u život u ‘novom normalnom’. Poruke o odgovornom druženju viđat će se i u drugim oglasnim formatima te na društvenim mrežama. Uz to, Heineken će u partnerskim kafićima i barovima komunikacijskim materijalima podsjećati goste na pridržavanje osnovnih pravila higijene i sigurnog razmaka, kako bi mjesta za izlazak ostala otvorena.
“Ugostiteljstvo daje živost i dušu našim gradovima i selima. Kafići, barovi i restorani važni su za druženja, za opuštanje i uživanje, te su neizostavni dio naše svakodnevnice i bitan dio gospodarstva. Da bismo mogli nastaviti uživati i održati ih otvorenima, svi se trebamo pridržavati pravila odgovornog ponašanja i druženja”, poručio je Filip Rabuzin, direktor marketinga u Heinekenu Hrvatska. Ovo je tek jedna od aktivnosti kojima kompanija nastoji pomoći ugostiteljima u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu