Poruke o odgovornom ponašanju za sigurno uživanje

Autor: Marta Duić , 24. rujan 2020. u 21:59

Reklamni spot na šaljiv način prepoznaje nezgodne situacije zbog mjera i preporuka te ih uklapa u život u ‘novom normalnom’.

Nack to the Bars naziv je nove Heinekenove oglašivačke kampanje s krovnom porukom o odgovornom druženju #socialiseresponsibly da kafići ostanu otvoreni. Globalnom kampanjom, koja ujedinjuje sve zemlje u kojima se pije Heineken, ovaj pivski brend nastoji pomoći svojim partnerima kafićima, barovima i restoranima da ostanu otvoreni, podsjećajući goste da je odgovorno druženje jedini način koji će omogućiti uživanje na omiljenim mjestima za izlazak i u pandemiji koronavirusa. Reklamni spot na šaljiv način prepoznaje nezgodne situacije zbog mjera i preporuka te ih uklapa u život u ‘novom normalnom’. Poruke o odgovornom druženju viđat će se i u drugim oglasnim formatima te na društvenim mrežama. Uz to, Heineken će u partnerskim kafićima i barovima komunikacijskim materijalima podsjećati goste na pridržavanje osnovnih pravila higijene i sigurnog razmaka, kako bi mjesta za izlazak ostala otvorena.

“Ugostiteljstvo daje živost i dušu našim gradovima i selima. Kafići, barovi i restorani važni su za druženja, za opuštanje i uživanje, te su neizostavni dio naše svakodnevnice i bitan dio gospodarstva. Da bismo mogli nastaviti uživati i održati ih otvorenima, svi se trebamo pridržavati pravila odgovornog ponašanja i druženja”, poručio je Filip Rabuzin, direktor marketinga u Heinekenu Hrvatska. Ovo je tek jedna od aktivnosti kojima kompanija nastoji pomoći ugostiteljima u Hrvatskoj.

“Završetak lockdowna i povratak u barove proslavili smo zajedno time što je svaki ugostitelj partner Heinekena dobio na dar bačvu ili gajbu piva. Educirali smo prodajne predstavnike kako bi se mogli prilagoditi novim uvjetima rada. Na web stranici donosimo korisne savjete, preporuke i informacije važne ugostiteljima, a s našim partnerom Raiffeisenbank Hrvatska dogovorili smo posebno niske naknade za korištenje POS uređaja, kako bi ugostitelji mogli unaprijediti i ubrzati plaćanja”, najavljuje Romina Ivančić, direktorica Sektora prodaje Heinenena Hrvatska. md

Komentirajte prvi

New Report

Close