Svojom pažnjom i podacima umjesto novcem, zainteresirani će plaćati i televizor američkog startupa Telly čija bi cijena, da se prodaje na tržištu, iznosila oko 1000 dolara. Riječ je o neobičnom modelu koji dolazi s – dva ekrana. Dijagonala klasičnog ekrana iznosi 55 inča, uz 4K rezoluciju, a ispod njega nalazi se još jedan dodatni ekran puno manjih dimenzija na kojem se ne prikazuje TV program, već prvenstveno – oglasi. Osim reklama, na njemu će se prikazivati i podaci poput temperature zraka, dionica, sportskih rezultata, vijesti i slično, piše Business Insider.
Korisnici će isplaćivati svoj besplatni TV upravo gledanjem takvih oglasa i vijesti, dok će Telly, umjesto od kupaca televizora, novac dobivati od brendova koji će plaćati reklame koje će se prikazivati na donjem ekranu. Ako se pitate zašto korisnici jednostavno ne ignoriraju te reklame, odnosno ne ugase taj drugi ekran ili ga pokriju kako ih ne bi ometao tijekom gledanja TV-a, odgovor je da oni po ugovoru moraju konstantno dijeliti podatke o svojim aktivnostima gledanja s Tellyjem.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu