Dok je veći američki rival Wal-Mart zahvaljujući sniženim cijenama uspio zainteresirati veći broj kupaca i zabilježiti rast rezultata, maloprodajni trgovački lanac Target poslovanje za drugi kvartal završio je padom neto dobiti što Uprava pripisuje smanjenoj potražnji za trendovskom odjećom i kućnim dekorom koju nudi u svojim prodavaonicama u korist svakodnevnih potrepština.
Iz Targeta, drugog po veličini maloprodajnog trgovačkog lanca u SAD-u nakon Wal-Marta, izvijestili su o 7,6-postotnom padu neto dobiti za drugi kvartal do 2. kolovoza, koja se spustila na 634 milijuna nakon 686 milijuna dolara koliko je iznosila za isto razdoblje prošle godine. Riječ je o četvrtom uzastopnom padu kvartalne neto dobiti Targeta, a razlog tome je, kako poručuju u tvrtki, što su kupci koji su prije pojačano kupovali jeftine i elegantne odjevne artikle koje tvrtka nudi u svom asortimanu skresali potrošnju na te proizvode. Prihodi Targeta u proteklom su tromjesečnom razdoblju ipak narasli 5,8 posto, na 15,4 milijarde nakon 14,6 milijardi dolara ostvarenih u istom razdoblju lani. Prodaja u Targetovim trgovinama u posljednjih godinu dana, a riječ je o ključnom mjerilu uspješnosti poslovanja tvrtke, potonula je 0,4 posto. Prošloga je tjedna rezultate poslovanja za drugi kvartal objavio i Targetov veći američki konkurent Wal-Mart koji je neto dobit u istom razdoblju povećao 17 posto. “Wal-Mart je pojačao svoju poziciju zahvaljujući sloganu ”Štedite novac. Živite bolje“ što upućuje da je prvak u niskim cijenama”, ustvrdio je Craig Johnson, predsjednik konzutantske tvrtke za maloprodaju Customer Growth Partners, a prenosi agencija Reuters. Da bi konkurirao, Target mora nadići oglašavanje modnih artikala i povezati poruku koja će kupcima “uštedjeti novac i pomoći njihovim obiteljima da prežive kroz ova gospodarski teška vremena”, nastavlja Johnson. Da bi potaklo rast rezultata, vodstvo Targeta se koncentriralo na artikle primjerice poput hrane i lijekova koji su kupcima češće potrebni.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu