Njemački proizvođač sportske opreme Adidas objavio je planove o radikalnim promjenama u načinu proizvodnje roba kako bi ubrzao proizvodnju i bolje prilagodio ponudu obuće i odjeće zahtjevima kupaca te time ubrzao rast prodaje i profita tijekom idućih pet godina.
Njemački div u proizvodnji sportske obuće i odjeće, koji godinama zaostaje u odnosu na brzorastućeg konkurenta Nikea, objavio je kako testira automatizirane proizvodne jedinice koje će mu omogućiti da prebaci proizvodnju iz Azije bliže kupcima, pa čak i u same robne kuće, gdje će kupci moći birati robu u skladu sa svim svojim zahtjevima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu