Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ni Sony više ne želi sponzorirati Fifu

Autor: Tomislav Oharek
25. studeni 2014. u 21:58
Podijeli članak —
Fotolia

Sony je bio osam godina sponzor Fife, a vrijednost ugovora, koji ističe ove godine, je 280 milijuna dolara.

Poznata japanska elektronička kompanija Sony, koja je u fazi određivanja glavnih smjerova restrukturiranja tvrtke, nema namjeru produžiti sponzorski ugovor sa Fifom, javlja Reuters. Sony je bio osam godina sponzor Fife, a vrijednost ugovora, koji ističe ove godine, je 280 milijuna dolara.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tako je Fifa, koju potresa korupcijski skandal u vezi dobivanja domaćinstava SP 2018. u Rusiji i SP 2022. u Kataru, u studenome izgubila dva velika sponzora, Sony i Emirates Airline. No lista bi mogla biti i duža jer su još u lipnju Visa, Adidas i Sony zatražili su od svjetske nogometne organizacije Fife da ispita navode o mitu koje je Katar dao da bi osvojio domaćinstvo.

Poznata japanska elektronička kompanija Sony, koja je u fazi određivanja glavnih smjerova restrukturiranja tvrtke, nema namjeru produžiti sponzorski ugovor sa Fifom, javlja Reuters. Sony je bio osam godina sponzor Fife, a vrijednost ugovora, koji ističe ove godine, je 280 milijuna dolara.

Tako je Fifa, koju potresa korupcijski skandal u vezi dobivanja domaćinstava SP 2018. u Rusiji i SP 2022. u Kataru, u studenome izgubila dva velika sponzora, Sony i Emirates Airline. No lista bi mogla biti i duža jer su još u lipnju Visa, Adidas i Sony zatražili su od svjetske nogometne organizacije Fife da ispita navode o mitu koje je Katar dao da bi osvojio domaćinstvo.

Naime, korupcijski skandal je još tada otvorio The Sunday Times koji se pozvao na tajne dokumente, a koji tvrde da je značajan utjecaj na izbor domaćina Mundijala 2022. imao bivši potpredsjednik Fife Mohammed bih Hammam, inače Kataranin. Hammam je snažno lobirao za Katar, a navodno je organizirao i tajni susret predstavnika katarske kraljevske obitelji i predstavnika Fife.

Da nevolja za marketinški odjel Fife bude još veća, zabrinutost je ljetos izrazio još jedan ključan sponzor, Coca-Cola. U svakom slučaju, Fifa neće imati izbora već će se morati ozbiljno uhvatiti ukoštac s optužbama jer njezini sponzori rijetko istupaju na ovakav način.

Autor: Tomislav Oharek
25. studeni 2014. u 21:58
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close