Nestlé će pojedinim najpopularnijim žitaricama za doručak unaprijediti nutritivnu vrijednost.
Nestlé žitarice, proizvod kompanije Cereal Partners Worldwide (CPW) koja je nastala kao zajedničko ulaganje (50/50) Nestléa i američkoga General Millsa, do kraja 2015. imat će manje od 9 grama šećera po porciji kod svojih 20 brendova žitarica popularnih među djecom i tinejdžerima. Time će udio šećera u brojnim robnim markama Nestlé žitarica poput Nesquika, Chocapica i Honey Cheeriosa biti umanjen do 30 posto. Osim smanjenja količine šećera kompanija će unaprijediti i mnoge druge nutritivne komponente svojih proizvoda pa će cjelovita zrna biti glavni sastojak u svim novim recepturama. Količina kalcija po obroku povećat će se do najmanje 15 posto preporučene dnevne količine (RDA).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu