Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je u srijedu o neočekivanom padu dobiti u četvrtom poslovnom tromjesečju, dijelom zbog većih troškova koji prate njegova nastojanja da konkurira španjolskom Inditexu.
U razdoblju od rujna od studenog prošle godine neto dobit spustila se na 5,29 milijardi švedskih kruna (825 milijuna dolara), s 5,36 milijardi kruna koliko je iznosila u istom razdoblju prethodne godine. Prihodi su porasli pet posto, na 37,9 milijardi kruna. Bruto marža smanjila se na 61,6 posto, sa 61,9 posto koliko je iznosila u prethodnom tromjesečju. Druga po veličini modna grupa u svijetu, nakon Inditexa, tumači da su na njezine poslovne rezultate utjecala dugoročna ulaganja u internetsku trgovinu, novi lanac robnih kuća, planovi o uvođenju novih modnih linija i neobično snažna švedska kruna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu