Danska brodarska i naftna kompanija A.P. M?ller-Maersk objavila je jučer kako će smanjiti ulaganja u odjel za kontejnerski prijevoz i usredotočiti se umjesto toga na poslovanje s naftom, naftnim platformama i lučkim pretovarom.
Inače Maersk je najveća svjetska kompanija za prijevoz kontejnerskog tereta i drži 16 posto ukupnog svjetskog pomorskog kontejnerskog prometa."Smanjit ćemo aktivnosti u brodskom prijevozu i usmjeriti se na unosnije dijelove poslovanja i stabilnije poslove", kazao je izvršni direktor Nils Andersen za londonski poslovni dnevnik The Financial Times, najavivši veliku promjenu u Maerskovoj strategiji.Naime dok je Maersk Line prošlu godinu zaključio s neto gubitkom od 540 milijuna dolara, odjel za naftu ostvario dobit od 2,1 milijardu dolara, a odjel za naftne platforme dobit od 495 milijuna dolara. Poslovi pretovara zabilježili su plus od 649 milijuna dolara.Maerskov odjel za kontejnerski prijevoz pogođen je usporavanjem prometa na rutama između Europe i Azije, na kojima je ove godine smanjio kapacitete zbog neizvjesnih izgleda. A s obzirom na nastavak krize u SAD-ui Europi taj će se trend gotovo sigurno nastaviti i iduće godine. Ovome brodaru u prilog ne idu ni visoke cijene nafte koje dodatno nagrizaju marže.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu