Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Najveće američke novine ponedjeljkom u Poslovnom dnevniku

Autor: Poslovni.hr
09. svibanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Neke teme istraživački novinari New York Timesa obrađuju tjednima ili čak mjesecima, ističe Gloria Brown Anderson. Tekstovi koje objavljujemo imaju utjecaj na 61% lidera

Poslovni dnevnik od danas, svakog ponedjeljka, izdaje na hrvatskom jeziku tjedni prilog u suradnji s uglednim američkim dnevnim listom The New York Timesom. Poslovni dnevnik se time priključio elitnoj svjetskoj mreži najuglednijih i najkvalitetnijih novina koje u 29 različitih zemalja objavljuju prilog The New York Timesa, International Weekly.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ekskluzivna trogodišnja suradnja s New York Timesom je priznanje objektivnosti i kvaliteti Poslovnog dnevnika te veliko priznanje Styria grupi, čiji je Poslovni dnevnik elitni dio. Poslovni dnevnik prva je Styrijina novina koja je uspostavila takvu suradnju s jednima od najuglednijih i najnagrađivanijih svjetskih novina – New York Timesom. O novinskom brendu koji je odavno prešao granice SAD-a ekskluzivno za sva Styrijina izdanja u Hrvatskoj – Večernji list, 24 sata i Poslovni dnevnik, govori Gloria Brown Anderson, potpredsjednica odjela uredništva međunarodnih vijesti i izdanja New York Timesa s kojom smo razgovarali u New Yorku „New York Times je najveća sedmodnevna novina u Americi s nakladom od 1,376 milijuna primjeraka nedjeljom i 951.000 prosječne prodaje u ostalim danima tjedna. NYT ima 1150 zaposlenika u redakciji, više nego bilo koja druga novina u SAD-u. Ukupan broj zaposlenika New York Times Media Groupa je 3222, a obuhvaća i International Herald Tribune kao i manje jedinice, primjerice News Services i Baseline“, objašnjava Gloria Brown Anderson. „Izvan SAD-a imamo 25 dopisništva uključujući i tri ratna u Bagdadu, Kabulu i Islamabadu. International Herald Tribune s nakladom od 239.869 primjeraka pokriva inozemstvo, a naklada Međunarodnog tjednika (International Weekly) kakvoga sada u suradnji s Poslovnim dnevnikom pokrećemo u Hrvatskoj je ukupno 6 milijuna u 29 zemalja. Naše online izdanje NYTimes.com ima 7,5 milijuna čitatelja izvan SAD-a“.

Poslovni dnevnik od danas, svakog ponedjeljka, izdaje na hrvatskom jeziku tjedni prilog u suradnji s uglednim američkim dnevnim listom The New York Timesom. Poslovni dnevnik se time priključio elitnoj svjetskoj mreži najuglednijih i najkvalitetnijih novina koje u 29 različitih zemalja objavljuju prilog The New York Timesa, International Weekly.

Ekskluzivna trogodišnja suradnja s New York Timesom je priznanje objektivnosti i kvaliteti Poslovnog dnevnika te veliko priznanje Styria grupi, čiji je Poslovni dnevnik elitni dio. Poslovni dnevnik prva je Styrijina novina koja je uspostavila takvu suradnju s jednima od najuglednijih i najnagrađivanijih svjetskih novina – New York Timesom. O novinskom brendu koji je odavno prešao granice SAD-a ekskluzivno za sva Styrijina izdanja u Hrvatskoj – Večernji list, 24 sata i Poslovni dnevnik, govori Gloria Brown Anderson, potpredsjednica odjela uredništva međunarodnih vijesti i izdanja New York Timesa s kojom smo razgovarali u New Yorku „New York Times je najveća sedmodnevna novina u Americi s nakladom od 1,376 milijuna primjeraka nedjeljom i 951.000 prosječne prodaje u ostalim danima tjedna. NYT ima 1150 zaposlenika u redakciji, više nego bilo koja druga novina u SAD-u. Ukupan broj zaposlenika New York Times Media Groupa je 3222, a obuhvaća i International Herald Tribune kao i manje jedinice, primjerice News Services i Baseline“, objašnjava Gloria Brown Anderson. „Izvan SAD-a imamo 25 dopisništva uključujući i tri ratna u Bagdadu, Kabulu i Islamabadu. International Herald Tribune s nakladom od 239.869 primjeraka pokriva inozemstvo, a naklada Međunarodnog tjednika (International Weekly) kakvoga sada u suradnji s Poslovnim dnevnikom pokrećemo u Hrvatskoj je ukupno 6 milijuna u 29 zemalja. Naše online izdanje NYTimes.com ima 7,5 milijuna čitatelja izvan SAD-a“.




Koliki je utjecaj New York Timesa na američku javnost, a koliki na vladu?
„New York Times detaljno i pozorno obrađuje sve važnije vijesti. Naše vijesti i mišljenja uredništva naširoko se citiraju. Prema Opinion Leaders Study koja mjeri utjecaj 129 pisanih i tv medija na prvom mjestu se nalazi New York Times s 61 postotnim utjecajem na lidere. Nedjeljni NYT je stalno rangiran među prvih 15 od svih medija. NYT-a kupuju mnogi državni uredi u Washingtonu“, pojašnjava Brown Anderson. NYT Međunarodni tjednik (International Weekly) kojega od danas ekskluzivno izdaje i Poslovni dnevnik ima široku pokrivenost Amerike i svijeta, osiguravajući mjerodavan prikaz kako Amerika vidi sebe i globalnu zajednicu. Svaki tjedan cijeli tim urednika i dizajnera pomno bira priče u cilju kreiranja tjednog dodatka koji zadržava formu i sadržaj New York Timesa, naglašava Gloria Anderson.

Tko donosi priče u NYT, novinari ili urednici? Koliko vremena protekne od nastanka vijesti do njenog objavljivanja?
‘‘NYT ima snažan tim kreativnih urednika koji usko surađuju sa svojim izvjestiteljima, i svi oni iniciraju ideje i teme. Istraživački novinari mogu pojedinu temu obrađivati tjednima ili čak mjesecima. Nasuprot tome novinari koji prate tekuće vijesti ponekad imaju samo pola sata da napišu tekst. Događa se da novinari za online izdanja diktiraju članak koji se poslije nadopunjuje za online i pisano izdanje. Naša se novina tiska u New Yorku i na još 26 lokacija po cijelom SAD-u u dva izdanja“, ističe Anderson. ‘‘Online izdanje NYTimes.com bilježi vijesti i događaje u trenutku nastajanja pa je zbog toga prepoznat kao kontinuiran izvor vijesti i zbog toga ima više od 16,5 milijuna posjetitelja“.

Jadranka Jureško-Kero, Večernji list

Autor: Poslovni.hr
09. svibanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close