Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Muškarci se više ne boje biti poput žena

Autor: The New York Times
12. kolovoz 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Više nije čudno što muškarci idu na manikuru i čišćenje lica, a raste i prodaja losiona i tonika za mušku njegu. No nedavno su zadrli u teritorij koji je nekoć pripadao isključivo ženama, a to je depilacija bikini zone.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Otkako je lanac Bliss Spa lani uveo depilaciju za muškarce, predsjednik uprave lanca Mike Indursky tvrdi da će popularnost tretmana do kraja ove godine biti dvostruko veća. “Osjećate se sigurnije”, komentira depilaciju za Times. “Zapravo se osjećate muževnije.” U poslijemetroseksualnom svijetu muškarci su nove žene. “Muškarci su u posljednje vrijeme jako zainteresirani za sebe, za svoj profil, za prsne mišiće”, piše za Times Mark Simpson, autor knjige “Metrosexy: A 21st Century SelfLove Story”. “Također ih sve više zanima kuhanje, čuvanje djece, osjećajnost i senzualnost.” Za muškarce su se zainteresirale i modne tvrtke te se natječu za komadić nedovoljno iskorištenog tržišta luksuznog donjeg rublja za muškarce. Etrgovina važan je čimbenik jer bogati muškarci češće kupuju putem interneta. Muškarcima internet više odgovara zbog navika kupovanja, kaže Ashma Kunde, analitičarka tvrtke Euromonitor International. “Za njih kupnja nije čin istraživanja, već se radije žele raspitati o onome što žele kupiti.” Internetska modna tvrtka YOOX Group bilježi rast prodaje muške odjeće u svim trgovinama. Izvršni direktor tvrtke Federico Marchetti kaže da trećinu svih kupaca čine muškarci u dobi od 26 do 35 godina. “Muškarci potroše trideset posto manje vremena pretražujući na internetu nego žene i pregledaju manje stranica prije nego što se odluče za kupnju”, izjavio je za Times. No možda su ti muškarci danas spremniji na modni odabir nego ranije, baš kao što su mlađi muškarci postali “vrlo osjećajni u usporedbi sa starijom generacijom”, piše Simpson. Zbližavanje je odavno prisutno u uredskoj sferi, no umjesto na piće ili paintball, muškarci danas odlaze na grupnu detoksikaciju i tekuće dijete sa zelenim sokovima, piše Times. Na korporativne tretmane detoksikacije “uglavnom dolaze muškarci, osobito mešetari, investicijski bankari i pravnici”, za Times je izjavila Jina Wye iz tvrtke BluePrint Cleanse. Peter Alfano iz Citigroupa s kolegama je otišao na trodnevni program detoksikacije koji stoji 210 dolara. “Družili smo se za ručkom i onda bismo boce sa sokovima nosili u park”, izjavio je za Times. “Taj osjećaj postignuća je sjajan.” Možda toliko sjajan da poželite obući kupaće gaćice u stilu Jamesa Bonda. Otkako je 2006. godine Daniel Craig kao Bond u “Casino Royaleu” odjenuo kratke i uske kupaće hlačice marke GrigioPerla, modne marke poput Calvina Kleina, Hugo Bossa i Diesela preuzele su taj stil. International Jock, internetska stranica za muško donje rublje i program za kupanje, prima sve više narudži tog modela, piše Times. Neki se ugledaju na američkog plivača i zlatnog olimpijca Ryana Lochtea, koji je kao seks simbol proslavio svoje kratke neonske kupaće gaćice.

Više nije čudno što muškarci idu na manikuru i čišćenje lica, a raste i prodaja losiona i tonika za mušku njegu. No nedavno su zadrli u teritorij koji je nekoć pripadao isključivo ženama, a to je depilacija bikini zone.

Otkako je lanac Bliss Spa lani uveo depilaciju za muškarce, predsjednik uprave lanca Mike Indursky tvrdi da će popularnost tretmana do kraja ove godine biti dvostruko veća. “Osjećate se sigurnije”, komentira depilaciju za Times. “Zapravo se osjećate muževnije.” U poslijemetroseksualnom svijetu muškarci su nove žene. “Muškarci su u posljednje vrijeme jako zainteresirani za sebe, za svoj profil, za prsne mišiće”, piše za Times Mark Simpson, autor knjige “Metrosexy: A 21st Century SelfLove Story”. “Također ih sve više zanima kuhanje, čuvanje djece, osjećajnost i senzualnost.” Za muškarce su se zainteresirale i modne tvrtke te se natječu za komadić nedovoljno iskorištenog tržišta luksuznog donjeg rublja za muškarce. Etrgovina važan je čimbenik jer bogati muškarci češće kupuju putem interneta. Muškarcima internet više odgovara zbog navika kupovanja, kaže Ashma Kunde, analitičarka tvrtke Euromonitor International. “Za njih kupnja nije čin istraživanja, već se radije žele raspitati o onome što žele kupiti.” Internetska modna tvrtka YOOX Group bilježi rast prodaje muške odjeće u svim trgovinama. Izvršni direktor tvrtke Federico Marchetti kaže da trećinu svih kupaca čine muškarci u dobi od 26 do 35 godina. “Muškarci potroše trideset posto manje vremena pretražujući na internetu nego žene i pregledaju manje stranica prije nego što se odluče za kupnju”, izjavio je za Times. No možda su ti muškarci danas spremniji na modni odabir nego ranije, baš kao što su mlađi muškarci postali “vrlo osjećajni u usporedbi sa starijom generacijom”, piše Simpson. Zbližavanje je odavno prisutno u uredskoj sferi, no umjesto na piće ili paintball, muškarci danas odlaze na grupnu detoksikaciju i tekuće dijete sa zelenim sokovima, piše Times. Na korporativne tretmane detoksikacije “uglavnom dolaze muškarci, osobito mešetari, investicijski bankari i pravnici”, za Times je izjavila Jina Wye iz tvrtke BluePrint Cleanse. Peter Alfano iz Citigroupa s kolegama je otišao na trodnevni program detoksikacije koji stoji 210 dolara. “Družili smo se za ručkom i onda bismo boce sa sokovima nosili u park”, izjavio je za Times. “Taj osjećaj postignuća je sjajan.” Možda toliko sjajan da poželite obući kupaće gaćice u stilu Jamesa Bonda. Otkako je 2006. godine Daniel Craig kao Bond u “Casino Royaleu” odjenuo kratke i uske kupaće hlačice marke GrigioPerla, modne marke poput Calvina Kleina, Hugo Bossa i Diesela preuzele su taj stil. International Jock, internetska stranica za muško donje rublje i program za kupanje, prima sve više narudži tog modela, piše Times. Neki se ugledaju na američkog plivača i zlatnog olimpijca Ryana Lochtea, koji je kao seks simbol proslavio svoje kratke neonske kupaće gaćice.

Anita Patil

Komentare šaljite na nytweekly@nytimes.com

Autor: The New York Times
12. kolovoz 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close