Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Modni lanac brendova koje Hrvati obožavaju bilježi oštar pad prihoda zbog korone

Autor: Poslovni.hr/Hina
16. rujan 2020. u 11:05
Podijeli članak —
Foto: pixabay

U tekućem je tromjesečju prodaja u fizičkim trgovinama i putem interneta pala do 6. rujna 11 posto u odnosu na godinu ranije kada se isključe promjene valutnih tečajeva, navodi kompanija.

Španjolski lanac trgovina odjeće Inditex izvijestio je u srijedu da su mu prihodi u drugom fiskalnom tromjesečju potonuli gotovo za trećinu budući da je pandemija koronavirusa držala potrošače podalje od trgovina.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U tromjesečnom razdoblju zaključno sa srpnjem neto prihodi vlasnika Zare pali su 31 posto, na 4,7 milijardi eura.

Španjolski lanac trgovina odjeće Inditex izvijestio je u srijedu da su mu prihodi u drugom fiskalnom tromjesečju potonuli gotovo za trećinu budući da je pandemija koronavirusa držala potrošače podalje od trgovina.

U tromjesečnom razdoblju zaključno sa srpnjem neto prihodi vlasnika Zare pali su 31 posto, na 4,7 milijardi eura.

Neto dobit bila je gotovo tri četvrtine niža nego u istom prošlogodišnjem razdoblju i iznosila je 214 milijuna eura.

U prvoj polovini fiskalne godine neto prihodi Inditexa potonuli su 37,5 posto, na osam milijardi eura.

Kompanija je to razdoblje zaključila s neto gubitkom od 195 milijuna eura zbog 308 milijuna eura troškova integracije fizičkih i internetskih trgovina. U istom prošlogodišnjem razdoblju poslovala je s neto dobiti od 1,5 milijardi eura..

Svijetla točka bila je prodaja putem interneta, koja je u prvoj polovini fiskalne godine poskočila 74 posto budući da su trgovine bile zatvorene a kretanje ljudi ograničeno kako bi se suzbilo širenje koronavirusa pa su ljudi kupovali od kuće.

Inditex je u tom razdoblju otvorio Zarine internetske trgovine u Argentini, Peruu, Urugvaju, Paragvaju, Bosni i Hercegovini, Albaniji i Alžiru.

Nakon ublažavanja mjera suzbijanja pandemije vlasnik brendova Massimo Dutti i Bershka ponovo je otvorio 98 posto trgovina.

U tekućem je tromjesečju prodaja u fizičkim trgovinama i putem interneta pala do 6. rujna 11 posto u odnosu na godinu ranije kada se isključe promjene valutnih tečajeva, navodi kompanija.

Autor: Poslovni.hr/Hina
16. rujan 2020. u 11:05
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close