Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

METRO Grupa udvostručila konsolidiranu operativnu dobit

Autor: Poslovni.hr
14. prosinac 2016. u 13:25
Podijeli članak —
Foto: Anto Magzan/PIXSELL

METRO Grupa poseban naglasak stavlja na društveno odgovorno poslovanje.

METRO Grupa zaključila je poslovnu godinu 2015./16.* s konsolidiranom operativnom dobiti u iznosu od 1,5 milijardi eura, što je dvostruko više u odnosu na prethodnu poslovnu godinu kada je iznosila 711 milijuna eura. Uprava i Nadzorni odbor METRO Grupe predložili su isplatu dividende u iznosu od 1 eura po običnoj dionici.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Rezultati naše tvrtke u protekloj poslovnoj godini potvrdili su da smo na pravom putu s našim strateškim fokusom na kreiranje vrijednosti za kupce i kontinuirani proces transformacije. Ostvarili smo rast prodaje i zarade u izazovnim tržišnim uvjetima čime smo ostvarili prognozirane rezultate za poslovnu godinu i stvorili čvrste temelje za uspješno razdvajanje METRO Grupe", rekao je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe. "METRO Cash & Carry i Media-Saturn zabilježili su značajan porast like-for-like prodaje što se također odrazilo na zaradu", istaknuo je Koch.

METRO Grupa zaključila je poslovnu godinu 2015./16.* s konsolidiranom operativnom dobiti u iznosu od 1,5 milijardi eura, što je dvostruko više u odnosu na prethodnu poslovnu godinu kada je iznosila 711 milijuna eura. Uprava i Nadzorni odbor METRO Grupe predložili su isplatu dividende u iznosu od 1 eura po običnoj dionici.

"Rezultati naše tvrtke u protekloj poslovnoj godini potvrdili su da smo na pravom putu s našim strateškim fokusom na kreiranje vrijednosti za kupce i kontinuirani proces transformacije. Ostvarili smo rast prodaje i zarade u izazovnim tržišnim uvjetima čime smo ostvarili prognozirane rezultate za poslovnu godinu i stvorili čvrste temelje za uspješno razdvajanje METRO Grupe", rekao je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe. "METRO Cash & Carry i Media-Saturn zabilježili su značajan porast like-for-like prodaje što se također odrazilo na zaradu", istaknuo je Koch.

Poslovnim rezultatima Grupe pridružuje se i METRO Cash & Carry s rastom prodaje putem dostave od 17,9 % te porastom like-for-like prodaje od 0,6 % koja je rasla 12 kvartala zaredom.

METRO Grupa poseban naglasak stavlja na društveno odgovorno poslovanje te je i u 2016. godini među najodrživijim tvrtkama u svijetu. U 2016. godini uvrštena je kao lider industrije u indekse Dow Jones Sustainability World i Europe koji popisuju tvrtke s najboljim ekološkim, socijalnim i ekonomskim učincima po sektoru. Također, uvrštena je i u indekse FTSE4Good World i FTSE4Good Europe.

U poslovnoj godini 2016./17. METRO Grupa predviđa blagi rast like-for-like prodaje te se očekuje da će prodajne linije METRO Cash & Carry i Media-Saturn doprinijeti ukupnoj prodaji.

Autor: Poslovni.hr
14. prosinac 2016. u 13:25
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close