Počne li se ovaj predgovor tvrdnjom da je “komunikacija temeljna ljudska potreba”, onda je prirodni slijed takvoga razmišljanja usmjerio autoricu knjige “Integrirana marketinška komunikacija” prof. dr. sc. Tanju Kesić na odluku da uvodnih nekoliko poglavlja posveti komunikaciji kao temelju ljudskog postojanja i razvitka.
Ova je odluka povezana i s činjenicom da proučavanje marketinške komunikacije nužno pretpostavlja poznavanje osnovnih teorija i temeljnih koncepata funkcioniranja društvene komunikacije. Samo uz takva prethodna znanja možemo razumjeti i uključiti se u ulogu komunikatora, kreatora i/ili primatelja komunikacijskih sadržaja u specijalna područja proučavanja i korištenja marketinške komunikacije. U suvremenom svijetu svatko se nalazi pod manjim ili većim utjecajem oglašavanja ili nekog drugog oblika marketinške komunikacije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu