Kineska informatička kompanija Lenovo planira iskoristiti Olimpijske igre u Pekingu kako bi promovirala svoje proizvode i svoj brend, koji je većina do sada vezivala isključivo uz IBM. Glen Gilbert, potpredsjednik odjela za upravljanje brendom, kaže kako se Lenovo nastoji pozicionirati kao globalni brend i predstaviti se kao proizvođač kvalitetnih osobnih računala.
Istodobno će se reklamiranje uvelike oslanjati na baštinu kineske kompanije, no kako je objavio International Herald Tribune, Lenovo želi razbiti stereotip kineske kompanije koja proizvodi jeftine i slabije kvalitetne proizvode.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu