Američka prehrambena kompanija Kraft Foods a prije njega i švicarski konkurent Nestle izvijestili su o rastu rezultata u prvom tromjesečju. Snažan rast dobiti za promatrano razdoblje Kraft je ostvario u prvom redu zbog akvizicije britanskog proizvođača slatkišta Cadburyja.
Neto dobit je povećao na 1,88 milijardi dolara nakon 660 milijuna dolara u istom razdoblju lani. Prihodi su rasli 26 posto na 11,32 milijarde dolara. Kraft, koji predvodi predsjednica Uprave Irene Rosenfeld, u siječnju je preuzeo britanskog proizvođača slatkiša Cadbury za oko 19 milijardi dolara. Početkom godine Kraft je prikupljao novac za akviziciju Cadburya pa je rivalskom Nestleu prodao poslovanje sa smrznutim pizzama u SAD-u i Kanadi. Međutim, nakon što je uspješno završio petomjesečnu borbu za najvećeg proizvođača slatkiša u Velikoj Britaniji tamošnji regulatori pokrenuli su istragu nad Kraftom zbog sumnje da je obmanjivao zaposlenike i ulagače u vezi tvrtkine tvornice slatkiša Somerdale blizu Bristola.Švicarski je Nestle nedavno također objavio rezultate poslovanja za prvo tromjesečje. Spomenuto je razdoblje taj proizvođač završio 4,4-postotnim skokom prihoda. Rast prihoda Uprava pripisuje poskupljenju proizvoda i rastu potražnje na tržištima u razvoju, u prvom redu u Aziji. Kvartalno razdoblje do 31. ožujka kompanija je završila rastom neto dobiti na 26,2 milijarde švicarskih franaka (18,3 milijarde eura) spram 25,17 milijardi franaka (17,5 milijardi eura) u istom vremenu lani.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu