Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Klas Sarajevo u prvih deset mjeseci ove godine povećala je proizvodnju i prodaju brašna za 93 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Sve vrste Klasovog pšeničnog brašna bilježe povećanje prodaje, na domaćem i na inozemnim tržištima, a prednjače Zlatni puder, Klasovo brašno tip 500, kao i tip 750, piše portal Klix.ba."Do izražaja su došli kvalitet i snaga brenda. Uspjeli smo u proteklih šest mjeseci zaposliti kapacitete Klasovog mlina za koji kažu da je najbolji u ovom dijelu Europe. Vratili smo se na police trgovina i sada predstoji daljnje povećanje našeg udjela na domaćem tržištu brašna i peciva", rekao je Rusmir Hrvić, direktor kompanije Klas Sarajevo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu