“Trenutačni događaji u svijetu, poput ekstremnih vremenskih prilika i oskudice resursa, jasno nam pokazuju koliko je važno hitno djelovati i koliko je važno sagledati krizu u cijelosti. Za strategiju naše robne marke, važno je da kupcima ponudimo rješenja s kojima i oni mogu doprinijeti našim ciljevima, kao što su proizvodi koji štede energiju i vodu”, poručuje Jonas Brennwald, izvršni direktor Grohe AG. njemačke kompanije, vodeće u svijetu u segmentu kompletnih rješenja za kupaonice i kuhinjske opreme.

Foto: PD
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu