Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Je li ‘news feed’ crna rupa koja je progutala Zuckerbergov koncept?

Autor: Poslovni.hr
18. prosinac 2013. u 17:29
Podijeli članak —
Thinkstock

Facebook je kao društvena mreža, tvrde analitičari, dao korisniku preveliku količinu informacija koji nije u mogućnosti kvalitetno popratiti.

Facebook je kao društvena mreža, tvrde analitičari, dao korisniku preveliku količinu informacija koji nije u mogućnosti kvalitetno popratiti, na onaj način kako si je njegov osnivač Mark Zuckerberg i zamislio, prenosi businessinsider.com.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zuckerberg je 2008. godine tvrdio: "Očekujem da će ljudi sljedeće godine dijeliti duplo više informacija nego ove godine, a dogodine će dijeliti još duplo više". Tri godine kasnije je ponovio teoriju, tvrdeći da će se dijeljenje informacija eksponencijalno povećavati.

Facebook je kao društvena mreža, tvrde analitičari, dao korisniku preveliku količinu informacija koji nije u mogućnosti kvalitetno popratiti, na onaj način kako si je njegov osnivač Mark Zuckerberg i zamislio, prenosi businessinsider.com.

Zuckerberg je 2008. godine tvrdio: "Očekujem da će ljudi sljedeće godine dijeliti duplo više informacija nego ove godine, a dogodine će dijeliti još duplo više". Tri godine kasnije je ponovio teoriju, tvrdeći da će se dijeljenje informacija eksponencijalno povećavati.

Manje je zapravo više

Iako je Zuckerbergova teorija blizu istine, postavlja se pitanje –  koliko je navedeni eksponencijalni rast koristan za Facebook. Naime, Facebook pokušava dijeliti toliku količinu informacija, oko 1500 novih podataka ili priča dnevno na news feedu, koje korisnik nije u mogućnosti kvalitetno popratiti.

Ono što je trebala biti prednost Facebooka, mogla bi  s novim Facebook videom na newsfeedu (tekućim vijestima) postati ozbiljan problem, napominje analitičar Benedict Evans. Jer ako je prosječni Facebook korisnik prisutan, recimo, 17 sati po danu, trebalo bi u sat vremena prihvatiti 88 novih stavki, što je za ljudski mozak gotovo nemoguće kroz gotovo cijeli dan.  

Benedict Evans napominje da su tekuće vijesti na Facebooku postale poput crne rupe koja je progutala Zuckerbergov koncept.

Autor: Poslovni.hr
18. prosinac 2013. u 17:29
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close