Kompanija Nectar uskoro će osvojiti nova tržišta, nakon ulaska na tržište Afrike, Azije i zemalja bivšeg Sovjetskog Saveza, najavili su predstavnici srpskog proizvođača voćnih sokova na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije u Parizu SIAL 2016.
"Na prethodnom SIAL-u otvorili smo nova tržišta, prije svega u Africi i Aziji, ali i neka tržišta iz regije bivšeg Sovjetskog Saveza, tako da nastavljamo raditi na tim tržištima, ali tražimo i nova", rekao je glavni direktor Nectar grupe Mihailo Janković. On očekuje da će ove godine pozicije Nectara biti učvršćene i da će kompanija osvojiti neka nova tržišta na kojima dosad nije bila prisutna. U Parizu je predstavljen cijeli proizvodni program Nectar grupe, odnosno gotovi proizvodi iz asortimana Nectara, kao i i gotovi proizvodi iz sektora hrane i pića iz asortimana Fructala. "Našim klijentima nudimo i poluproizvode, kaše i koncentrate. To je jedan segment poslovanja kojem posvećujemo dosta pažnje", navodi Janković.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu