Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Indijski premijer traži da Pepsi i Coca-Cola stavljaju voćni sok u pića

Autor: Poslovni.hr/Hina
25. rujan 2014. u 10:26
Podijeli članak —
Foto: Thinkstock

Premijer Indije Narendra Modi kazao je da bi multinacionalni divovi PepsiCo i Coca-Cola trebali pomoći indijskim poljoprivrednicima.

Premijer Indije Narendra Modi kazao je da bi multinacionalni divovi PepsiCo i Coca-Cola trebali pomoći indijskim poljoprivrednicima tako da u svoja gazirana pića dodaju sokove od svježe voća.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Milijuni ljudi kupuju Pepsi i Coca-Colu. Pitao sam te kompanije mogu li staviti u svoja pića pet posto prirodnog soka. Ako mogu, naši će poljoprivrednici zaraditi mnogo novca i neće morati baciti svoje voće", kazao je Modi u srijedu, dan prije odlaska u SAD, gdje će se susresti s čelnicima niza multinacionalnih kompanija, uključujući i one iz PepsiCo.

Premijer Indije Narendra Modi kazao je da bi multinacionalni divovi PepsiCo i Coca-Cola trebali pomoći indijskim poljoprivrednicima tako da u svoja gazirana pića dodaju sokove od svježe voća.

"Milijuni ljudi kupuju Pepsi i Coca-Colu. Pitao sam te kompanije mogu li staviti u svoja pića pet posto prirodnog soka. Ako mogu, naši će poljoprivrednici zaraditi mnogo novca i neće morati baciti svoje voće", kazao je Modi u srijedu, dan prije odlaska u SAD, gdje će se susresti s čelnicima niza multinacionalnih kompanija, uključujući i one iz PepsiCo.

Indija, drugi najveći svjetski proizvođač voća i povrća, svake godine baca svježih proizvoda u vrijednosti više milijuna dolara zbog nedostatka adekvatnih skladišta i hladnjača. Stoga je premijer u potrazi za stranim investicijama i tehnološkim unaprjeđenjima kako bi se smanjilo rasipanje hrane i proširila mreža za obradu hrane.

Coca-Cola i PepsiCo zasad nisu komentirale Modijev prijedlog, no ranije su objavile da planiraju širiti svoju prisutnost u trećem po veličini azijskom gospodarstvu u kojemu sve veći srednji sloj sve više troši na prerađenu hranu i pića.

PepsiCo, tvorac Pepsi-Cole, grickalica Frito-Lay i soka Tropicana, poručio je prošle godine da u Indiji planira uložiti 5,5 milijardi dolara, dok je Coca-Cola prije objavila da će u indijsko tržište do 2020. godine uložiti 5 milijardi dolara.

Autor: Poslovni.hr/Hina
25. rujan 2014. u 10:26
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close