IKEA razmišlja o restoranima izvan prodajnih centara

Autor: Poslovni.hr/Hina , 02. svibanj 2017. u 09:42
Foto: Borna Filić / Pixsell

Ikeine mesne okruglice najpopularnije su jelo u njezinim prodajnim centrima diljem svijeta.

U Švedskoj 36% posjetitelja Ikeinih centara dolazi u njih kako bi jelo, pokazuje istraživanje koje je provela ta kompanija, u kojoj razmišljaju o razvoju ugostiteljskog biznisa izvan prodajnih centara.

U Švedskoj prihodi od prodaje hrane sudjeluju sa 7% u ukupnim prihodima Ikeinih centara što se može činiti skromnim, no radi se zapravo o milijardu kruna (oko 112 milijuna dolara) godišnje, a prema prognozama taj će iznos u budućnosti rasti.

Godišnje se u 389 Ikeinih centara u 48 zemalja proda 650 milijuna porcija razne hrane. Zato u kompaniji razmišljaju o neovisnoj ugostiteljskoj diviziji odnosno otvaranju restorana koji nisu u sklopu prodajnih centara.

Ikeine mesne okruglice najpopularnije su jelo u njezinim prodajnim centrima diljem svijeta.

Direktor američkog ogranka IKEA Fooda Gerd Dewald u intervjuu TV kanalu SVT izjavio je da je to popularno jelo "najbolji prodavač kauča". Po njegovom mišljenju, sit kupac bolje je raspoložen i brže donosi odluke.

Kako IKEA posluje u mnogim zemljama svijeta, meniji u restoranima razrađuju se u skladu s mjesnim ukusima.

Tradicionalna švedska jela u Skandinaviji čine otprilike polovinu ponude hrane u Ikeinim centrima.

Komentirajte prvi

New Report

Close