IKEA Hrvatska predstavlja poslovne rezultate za treću uspješnu godinu rada, tijekom koje je ostvaren rast prometa od 9,6 % u usporedbi s poslovnom godinom 2016. Ostvaren promet iznosi 622,4 milijuna kuna (~82,7 milijuna eura).
”Tijekom treće godine poslovanja ostvarili smo odlične rezultate prodaje, koja se temelji na našim održivim principima i jedinstvenom demokratskom dizajnu. Kako bismo inspirirali većinu ljudi IKEA rješenjima za bolji život kod kuće, otvorili smo privremeni izložbeni prostor u centru grada 'Probnu kuću IKEA Zagreb' te smo postali još dostupniji građanima na obali otvaranjem dva dostavna centra, u Rijeci, a nedavno i u Splitu. Fokus u budućnosti bit će na 'više prodajnih kanala' kako bismo IKEA ponudu učinili još dostupnijom i pristupačnijom što većem broju kupaca u Hrvatskoj. Istovremeno, ostajemo predani stvaranju pozitivnog utjecaja na zajednicu u kojoj poslujemo i napretku društva“, istaknuo je Stefan Vanoverbeke, direktor IKEA Hrvatska te regionalni direktor IKEA SEE (IKEA Jugoistočna Europa).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.” jedinstveni demokratski dizajn” ????
Sve je isto samo njega nema 😀
Uključite se u raspravu