Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hyundaiju pala dobit 19 posto zbog rublje

Autor: Tomislav Pili
23. siječanj 2015. u 11:44
Podijeli članak —
Slabija dobit rezultat je tržišne utakmice s japanskim proizvođačima na američkom tržištu

Slabija dobit rezultat je tržišne utakmice s japanskim proizvođačima na američkom tržištu.

Korejski proizvođač automobila Hyundai izvijestio je u četvrtak o padu dobiti u četvrtom tromjesečju za 19 posto, što je već četvrto uzastopno tromjesečje u kojem ta kompanija bilježi slabljenje dobiti.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Do kraja prosinca peti najveći svjetski proizvođač zabilježio je 1,7 bilijuna wona (1,53 milijarde dolara) dobiti, što je slabije od očekivanja analitičara. Ipak, prihodi su porasli osam posto na 23,6 bilijuna wona. Uzrok padu dobiti ponajviše leži u padu ruske rublje koja je prema korejskom wonu izgubila trećinu vrijednosti, što posljedično poskupljuje izvoz iz Koreje u Rusiju. Također, slabija dobit rezultat je tržišne utakmice s japanskim proizvođačima  na američkom tržištu. 

Korejski proizvođač automobila Hyundai izvijestio je u četvrtak o padu dobiti u četvrtom tromjesečju za 19 posto, što je već četvrto uzastopno tromjesečje u kojem ta kompanija bilježi slabljenje dobiti.

Do kraja prosinca peti najveći svjetski proizvođač zabilježio je 1,7 bilijuna wona (1,53 milijarde dolara) dobiti, što je slabije od očekivanja analitičara. Ipak, prihodi su porasli osam posto na 23,6 bilijuna wona. Uzrok padu dobiti ponajviše leži u padu ruske rublje koja je prema korejskom wonu izgubila trećinu vrijednosti, što posljedično poskupljuje izvoz iz Koreje u Rusiju. Također, slabija dobit rezultat je tržišne utakmice s japanskim proizvođačima  na američkom tržištu. 

Autor: Tomislav Pili
23. siječanj 2015. u 11:44
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close