Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hyundai predviđa skroman rast prodaje u novoj godini

Autor: Poslovni.hr/Hina
02. siječanj 2013. u 14:20
Podijeli članak —
Thinkstock

Prognozirana stopa rasta najslabija je od 2007. kada je kompanija povećala prodaju za samo 3,9 posto, pokazuju podaci koje je prikupila novinska agencija AFP.

Najveći južnokorejski proizvođač automobila grupa Hyundai Motor prognozirao je u srijedu da će u ovoj godini povećati prodaju za skromnih 4,1 posto, na ukupno 7,4 milijuna automobila, budući da je jaka domaća valuta won naškodila njegovoj konkurentnosti.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prognozirana stopa rasta najslabija je od 2007. kada je kompanija povećala prodaju za samo 3,9 posto, pokazuju podaci koje je prikupila novinska agencija AFP."Tržišno okruženje u zemlji i inozemstvu bit će u 2013. vrlo teško zbog višegodišnje europske dužničke krize i usporavanja svjetskog gospodarstva", naveo je predsjednik uprave grupe Chung Mong-Koo u novogodišnjoj poruci zaposlenicima.

Najveći južnokorejski proizvođač automobila grupa Hyundai Motor prognozirao je u srijedu da će u ovoj godini povećati prodaju za skromnih 4,1 posto, na ukupno 7,4 milijuna automobila, budući da je jaka domaća valuta won naškodila njegovoj konkurentnosti.

Prognozirana stopa rasta najslabija je od 2007. kada je kompanija povećala prodaju za samo 3,9 posto, pokazuju podaci koje je prikupila novinska agencija AFP."Tržišno okruženje u zemlji i inozemstvu bit će u 2013. vrlo teško zbog višegodišnje europske dužničke krize i usporavanja svjetskog gospodarstva", naveo je predsjednik uprave grupe Chung Mong-Koo u novogodišnjoj poruci zaposlenicima.

Hyundai je zajedno sa članicom Kiom peti u svijetu po broju proizvedenih automobila. Grupa je u prošloj godini prodala 7,12 milijuna vozila diljem svijeta, što je 8,0 posto više nego u 2011. U međuvremenu je rast prodaje usporio zbog slabljenja potražnje na ključnim američkim i europskim tržištima.

Autor: Poslovni.hr/Hina
02. siječanj 2013. u 14:20
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close