Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hugo Boss se vraća odijelima

Autor: Tomislav Pili
27. listopad 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Ulaz u viši segment bila je ideja bivšeg izvršnog direktora Claus-Dietricha Lahrsa/Reuters

Ulaz na tržište luksuzne robe nije se pokazao uspješnim, tvrdi izvršni direktor Mark Langer.

Njemačka modna kuća Hugo Boss odustat će od tržišta luksuzne robe i vratit će se temeljnom biznisu, muškim odijelima, najavio je novi izvršni direktor Mark Langer.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Na čelo kompanije Langer je došao u svibnju s pozicije financijskog direktora. U intervjuu za poslovni list Handelsblatt izjavio je kako se "napori kompanije za prodor na tržište luksuzne robe nisu pokazali osobito korisni za naše poslovanje". "Želimo se snažnije opet koncentrirati na mušku modu. Snažno smo proširili našu kolekciju na ulaznoj cjenovnoj razini od 500 eura gdje je potražnja najveća", kazao je Langer.

Njemačka modna kuća Hugo Boss odustat će od tržišta luksuzne robe i vratit će se temeljnom biznisu, muškim odijelima, najavio je novi izvršni direktor Mark Langer.

Na čelo kompanije Langer je došao u svibnju s pozicije financijskog direktora. U intervjuu za poslovni list Handelsblatt izjavio je kako se "napori kompanije za prodor na tržište luksuzne robe nisu pokazali osobito korisni za naše poslovanje". "Želimo se snažnije opet koncentrirati na mušku modu. Snažno smo proširili našu kolekciju na ulaznoj cjenovnoj razini od 500 eura gdje je potražnja najveća", kazao je Langer.

 

84posto

pala je dobit njemačke kompanije u drugom kvartalu na 11 milijuna eura

Ulazak u tržište luksuzne robe s namjerom zahvaćanja segmenta skupljih proizvoda bila je ideja nekadašnjeg izvršnog direktora, Claus-Dietricha Lahrsa koji je odstupio u veljači. Međutim, usporavanje tržišta luksuzne robe zahvatilo je i Hugo Boss. Tvrtka je u kolovozu objavila najslabije rezultate za drugi kvartal uz pad neto dobiti za 84 posto na 11 milijuna eura. Najavljeno je i zatvaranje 20 trgovina širom svijeta. John Guy, analitičar MainFirsta, kaže kako je bi se promjena poslovne strategije mogla vidjeti u financijskim rezultatima za dvije godine, prenosi Financial Times.

Autor: Tomislav Pili
27. listopad 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close