Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hotelski lanac Hilton u novoj kampanji obraća se LGBT zajednici

Autor: Poslovni.hr
16. kolovoz 2016. u 15:54
Podijeli članak —
Foto: Pixsell

Nakon oglasa u poznatom turističkom magazinu, sljedeći korak je TV spot koji će također biti prikazan ovoga ljeta.

U ljetnom izdanju magazina Travel + Leisure, hotelski lanac Hilton predstavio je novu kampanju oglasom u kojem dva sretna muškarca leže u krevetu i slušaju glazbu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Nakon oglasa u poznatom turističkom magazinu, sljedeći korak je TV spot koji će također biti prikazan ovoga ljeta, piše Salon.com.

U ljetnom izdanju magazina Travel + Leisure, hotelski lanac Hilton predstavio je novu kampanju oglasom u kojem dva sretna muškarca leže u krevetu i slušaju glazbu.

Nakon oglasa u poznatom turističkom magazinu, sljedeći korak je TV spot koji će također biti prikazan ovoga ljeta, piše Salon.com.

U Hiltonu su se na ovaj način odlučili obratiti LGBT zajednici, te na taj način promijeniti prilično tradicionalnu prezentaciju turističkih aranžmana, a kampanja pod nazivom "Stop clicking around" očekivano je dignula na noge katoličku organizaciju "American Family Association".

Autor: Poslovni.hr
16. kolovoz 2016. u 15:54
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close