U izazovnom gospodarskom okruženju Henkel je povećao prodaju na 16.510 milijuna eura u fiskalnoj 2012. godini, što predstavlja povećanje od 5,8 posto u usporedbi s prethodnom godinom, stoji u priopćenju Henkela. Organska prodaja koja isključuje utjecaj tečaja i akvizicija/dezinvestiranja povećala se za 3,8 posto, čemu su pridonijeli i cijena i volumen.
Sva tri poslovna sektora doprinijela su porastu organske prodaje i dalje su povećala tržišni udio na njihovim ključnim tržištima. Poslovni sektor proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu ostvario je povećanje organske prodaje od 4,7 posto. Povećanje organske prodaje u Poslovnom sektoru ljepila i tehnologije iznosilo je oko 3,6 posto. Poslovni sektor Beauty Care ostvario je porast organske prodaje od 3,1 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu