Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Heinekenu dobit porasla 10 posto

Autor: Darko Bičak
24. listopad 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Heineken je vlasnik Karlovačke pivovare/PIX

Bolji poslovni rezultat je ostvaren zahvaljujući povećanom apetitu za njihovim pivom širom svijeta.

Pivarska grupacija Heineken, vlasnik Karlovačke pivovare, ostvario je u trećem ovogodišnjem tromjesečju globalni rast dobiti od 10 posto na 577 milijuna eura. Kako pojašnjavaju u sjedištu tvrtke u Amsterdamu, bolji poslovni rezultat je ostvaren zahvaljujući povećanom apetitu za njihovim pivom širom svijeta.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Izuzetak je zapadna Europe gdje su prodaju piva nagrizle mjere štednje. Iz najveće nizozemske pivovare naglašavaju da su im prihodi u ovom razdoblju dosegnuli 4,97 milijardi eura, što je 7,1 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine, te su u skladu su s predviđanjima. U azijsko-pacifičkoj regiji potražnja za Heinekenovim pivom porasla je 4,8 posto, u Sjevernoj i Južnoj Americi za 4,4 posto, a u Africi i na Bliskom istoku za 3,5 posto. U zapadnoj Europi je potražnja za pivom pala 2,1 posto, pritisnuta ponajprije dvoznamenkastim padom u Portugalu zbog lošeg gospodarskog okruženja. Isto tako, zbog oprezne osobne potrošnje u ugostiteljskim objektima, zabilježen je blagi, jednoznamenkasti pad u Velikoj Britaniji, Nizozemskoj i Španjolskoj. Heineken spada među pet najvećih proizvođača piva u svijetu, a od 2003. je kao vlasnik Karlovačke pivovare prisutan i u Hrvatskoj. Pivovara iz Karlovca ima na nacionalnoj razini tržišni udio od 27,5 posto, prema zadnjem izvješću same tvrtke.

Pivarska grupacija Heineken, vlasnik Karlovačke pivovare, ostvario je u trećem ovogodišnjem tromjesečju globalni rast dobiti od 10 posto na 577 milijuna eura. Kako pojašnjavaju u sjedištu tvrtke u Amsterdamu, bolji poslovni rezultat je ostvaren zahvaljujući povećanom apetitu za njihovim pivom širom svijeta.

Izuzetak je zapadna Europe gdje su prodaju piva nagrizle mjere štednje. Iz najveće nizozemske pivovare naglašavaju da su im prihodi u ovom razdoblju dosegnuli 4,97 milijardi eura, što je 7,1 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine, te su u skladu su s predviđanjima. U azijsko-pacifičkoj regiji potražnja za Heinekenovim pivom porasla je 4,8 posto, u Sjevernoj i Južnoj Americi za 4,4 posto, a u Africi i na Bliskom istoku za 3,5 posto. U zapadnoj Europi je potražnja za pivom pala 2,1 posto, pritisnuta ponajprije dvoznamenkastim padom u Portugalu zbog lošeg gospodarskog okruženja. Isto tako, zbog oprezne osobne potrošnje u ugostiteljskim objektima, zabilježen je blagi, jednoznamenkasti pad u Velikoj Britaniji, Nizozemskoj i Španjolskoj. Heineken spada među pet najvećih proizvođača piva u svijetu, a od 2003. je kao vlasnik Karlovačke pivovare prisutan i u Hrvatskoj. Pivovara iz Karlovca ima na nacionalnoj razini tržišni udio od 27,5 posto, prema zadnjem izvješću same tvrtke.

Autor: Darko Bičak
24. listopad 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close