Najveći europski autobusni prijevoznik FlixBus, će do kraja godine postati komercijalni projekt koji će biti potpuno profitabilan, izvijestili su iz ovog, bazično njemačkog, ali danas multinacionalnog startupa.
FlixBus je prvu vožnju imao 2013. u Njemačkoj, a do danas se proširio na ukupno 26 europskih zemalja te u studenom ove godine najavio širenje na američko tržište otvaranjem ureda u Los Angelesu.
Hrvatska je ulaskom u zelenu mrežu u lipnju 2016. postala 18. europska zemlja, dok ured u Zagrebu predstavlja regionalni centar za srednju i istočnu Europu te se iz njega trenutačno vode četiri države: Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina te Srbija. Uredom je u početku upravljalo troje ljudi, dok danas ured zapošljava više od 35 djelatnika, a zapošljavanja se nastavljaju i u 2018. "Samo ove godine FlixBusom će putovati više od 60 milijuna putnika zahvaljujući naporima cijelog tima pozicioniranog u 12 europskih ureda te naporima naših 250 autobusnih partnera diljem Europe.
Kao rezultat svih napora, do kraja 2017. postajemo profitabilni na globalnoj razini što nam kao startup kompaniji daje dodatni vjetar u leđa za daljnji razvoj u 2018.", kazao je Boris Blažević, direktor FlixBusa za CEE South regiju. Iz tvrtke ističu da trenutačno imaju 200 tisuća dnevnih veza koje spajaju 1400 destinacija u 26 europskih država.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu