Nakon devet godina obnašanja dužnosti menadžerice za istraživanja, inovacije i medije u Zagrebačkoj pivovari, Fanika Mihaljević iz hrvatskog tima imenovana je direktoricom istraživanja i segmentacije Molson Coorsa Europe, s ciljem osiguravanja daljnjeg rasta tvrtke kroz zadovoljstvo potrošača i kupaca.
Fanika je magistra psihologije koja u svojoj karijeri ima 19 godina iskustva u istraživanju tržišta i medija te devet godina iskustva u upravljanju inovacijama i medijskim strategijama, čime je doprinijela rastu i pozicioniranju Zagrebačke pivovare kao lidera na hrvatskom tržištu.
Ova promocija rezultat je Fanikina bogatog iskustva koje je stekla na dugogodišnjoj funkciji menadžerice za istraživanja, inovacije i medije Zagrebačke pivovare, gdje se bavila istraživanjem tržišta, strategijom pozicioniranja brendova te analizom potrošača i kupaca, a kao voditeljica inovacijskog tima bila je odgovorna za lansiranje novih proizvoda te je osmišljavala medijsku strategiju i pratila njezinu učinkovitost na zdravlje brendova.
U povodu novog imenovanja Fanika Mihaljević je izjavila: "Veselim se novom profesionalnom izazovu unutar globalne strukture Molson Coorsa – trećeg pivara u svijetu čiji je član i Zagrebačka pivovara – te se nadam da ću svojim znanjem i iskustvom doprinijeti novim uspjesima naših brendova."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu