U Facebooku su jednostavno odlučili da žele sve i to žele čim prije. Poziciju najpopularnije društvene mreže razvijaju u svim smjerovima i "otimaju" poslove ostalima koji svoje poslovne modele temelje na pojedinim segmentima.
Sada su okomili na LinkedIn. Facebook je mjesto za druženje, dopisivanje, oglašavanje, istovremeno je medij, prostor za oglašavanje velikih kompanija, te mjesto za male oglase korisnika. Od nedavno su i društvena mreža za poslovnjake i tom tonu sada nastavljanju. Odlučili su isporabati biti i mjesto za pronalazak poslova i ljudi. Sve ono na čemu LinkedIn temelji svoju djelatnost. Prema najnovijim informacijama Facebook namjerava biti mjesto gdje poslodavci traže kadrove odnosno oglasnik poslova. Kako tvrde, proučavali su svoju bazu korisnika i njihovo ponašanje te uvidjeli da mnogi upravo putem Facebooka traže ljude za rad ili pak nude svoje usluge.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu