Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Evo zašto McDonald’s dodaje još jednu ‘stanicu’ u Drive In-u

Autor: Poslovni.hr
18. studeni 2013. u 15:01
Podijeli članak —
Reuters

S obzirom na podatak da McDonald’s čak 70 posto prodaje ostvaruje na račun ‘drive in-a’, ni ne čudi da uslugu žele unaprijediti.

Iz korporacije McDonald's poručili su ovih dana da namjeravaju potrošiti tri milijarde dolara iduće godine na otvaranje 1500 do 1600 novih restorana, ali i na renoviranje oko tisuću svojih objekata.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U sklopu širenja, McDonald's će, izvještavaju američki mediji, dodati još jedan prozor kako bi ubrzao svoju Drive In uslugu.

Iz korporacije McDonald's poručili su ovih dana da namjeravaju potrošiti tri milijarde dolara iduće godine na otvaranje 1500 do 1600 novih restorana, ali i na renoviranje oko tisuću svojih objekata.

U sklopu širenja, McDonald's će, izvještavaju američki mediji, dodati još jedan prozor kako bi ubrzao svoju Drive In uslugu.

Najveći lanac brze hrane na svijetu godinama je bio ispred svojih rivala. No, u posljednje se vrijeme bori za svoj dio kolača proširenjem prodajnih mjesta. Prošlog mjeseca McDonald's je srezao izglede za kapitalnu potrošnju u 2013. godini, i to za 100 milijuna dolara, na i dalje pozamašne tri milijarde. Lanac brze prehrane je odgodio i otvaranje nekih restorana do iduće godine zbog lošijih rezultata u Kini i drugim tržištima u razvoju. 

McDonald's trenutno testira 'drive in' sustav, koji pokušava učiniti bržim i efikasnijim. Taj će unaprijeđeni sustav prema najavama biti dijelom renoviranih restorana početkom iduće godine. Sustav trenutno funkcionira na način da kupac najprije naruči, a zatim se odveze do sljedećeg prozora gdje pokupi hranu koju je naručio. Novi sustav Drive In-a trebao bi kupcu omogućiti da se odveze do treće 'stanice' ako njegova narudžba nije spremna. S obzirom na podatak da McDonald's čak 70 posto prodaje ostvaruje na račun 'drive in-a', ni ne čudi da uslugu žele unaprijediti. 

Iz kompanije očekuju da će se ukupni troškovi robnog prometa u 2014. povećati za 1 do 2 posto u SAD-u i 1,5 do 2,5 posto u Europi. Također očekuju povećanje i općih i administrativnih troškova za 200 milijuna dolara, što objašnjavaju većim troškovima radne snage, ali i troškovima zbog sponzoriranja zimskih Olimpijskih igara. 

Autor: Poslovni.hr
18. studeni 2013. u 15:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close