Švedski modni lanac Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je u ponedjeljak da je i u svibnju zabilježio dvoznamenkasti rast prodaje, osmi mjesec zaredom, a skok je zabilježen i u cijelom fiskalnom tromjesečju, unatoč nepovoljnom utjecaju kalendarskih faktora.
U svibnju, posljednjem mjesecu drugog fiskalnog tromjesečja, prodaja u lokalnoj valuti porasla je 10 posto u odnosu na isto razdoblje lani, pri čemu u H&M-u ukazuju na nepovoljan utjecaj kalendarskih faktora koji su srezali rezultat za tri postotna boda. Dvoznamenkasti rast prodaje bilježe tako osmi mjesec zaredom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu