Obrazlažući svoj potez, naveli su da je on posljedica procesa digitalizacije i odgovor na promjenu navika potrošača u posljednjih nekoliko godina te pandemiju COVID-a 19 koja je snažno utjecala na rast internetske trgovine tvrtke, a što traži brzu prilagodbu komercijalne mreže.
No, unatoč najavama da će se 500 trgovina u Douglas grupaciji zatvoriti u narednom periodu kao posljedica pandemije, iz Douglasa Hrvatska poručuju da se navedeno većinom odnosi na Njemačku i zemlje Južne Europe koje je pandemija najjače pogodila te se takav scenarij u Hrvatskoj neće dogoditi. Štoviše, najavili su otvaranje novih dućana kojima se iznimno vesele i u kojima će nastaviti pružati visoku razinu usluge po kojoj su poznati. Budućnost vide pozitivno te planiraju nastaviti ulagati u e-trgovinu i premium dućane kako bi zadovoljili i predvidjeli potrebe kupaca te odgovorili na sve izazove koje je COVID-19 pandemija postavila pred njih.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu