Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dobit American Expressa pala 14 posto pod pritiskom jakog dolara

Autor: Poslovni.hr/Hina
22. listopad 2015. u 09:37
Podijeli članak —
Foto: Reuters

Prema poslovnom izvješću, objavljenom u srijedu, čista dobit AmExa pala je u proteklom kvartalu za 14 posto na godišnjoj razini.

American Express, najveća svjetska kartičarska kuća, ostvarila je u trećem tromjesečju pad prihoda za 1,3 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 8,2 milijarde dolara, a dobiti za 14 posto, što je ponajviše posljedica visokog tečaja dolara.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prema poslovnom izvješću, objavljenom u srijedu, čista dobit AmExa pala je u proteklom kvartalu za 14 posto na godišnjoj razini, na 1,27 milijardi dolara.

American Express, najveća svjetska kartičarska kuća, ostvarila je u trećem tromjesečju pad prihoda za 1,3 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 8,2 milijarde dolara, a dobiti za 14 posto, što je ponajviše posljedica visokog tečaja dolara.

Prema poslovnom izvješću, objavljenom u srijedu, čista dobit AmExa pala je u proteklom kvartalu za 14 posto na godišnjoj razini, na 1,27 milijardi dolara.

To je ponajviše posljedica visokog tečaja dolara, zbog čega su prihodi AmExa iz međunarodnih operacija pali za otprilike 11 posto, na 1,24 milijarde dolara. Vrijednost dolara u odnosu na košaricu šest najvažnijih svjetskih valuta porasla je u proteklih godinu dana oko 17 posto.

Isključujući utjecaj rasta tečaja dolara, prihodi kompanije porasli su u proteklom tromjesečju za 3 posto na godišnjoj razini.

Ukupna potrošnja na AmExove kartice iznosila je u proteklom kvartalu oko 258 milijardi dolara, otprilike isto kao u trećem tromjesečju prošle godine.

Premda je broj transakcija karticama AmExa porastao za 7 posto na godišnjoj razini, iznos potrošen na svaku transakciju smanjen je prosječno za 3 posto.

Troškovi tvrtke porasli su, pak, 7 posto, na 5,7 milijardi dolara, zbog povećanih nagrada korisnicima i većem ulaganju u marketing i tehnološki razvoj.

Slabost rezultata posljedica je, također, prekida nekoliko 'co-brand' ugovora, koje izdavači kartica potpisuju s velikim korporativnim partnerima – ponajviše trgovačkim lancima i zrakoplovnim kompanijama – o prodaji putem njihovih kartica.

Tako će idućega ožujka završiti ekskluzivni ugovor AmExa s Costcom u SAD-u, po kojemu je drugi po veličini američki trgovački lanac primao samo AmExove kartice.

Kako su poslovni rezultati tvrtke slabiji nego što su analitičari očekivali, cijena dionice American Expressa pala je u srijedu na Wall Streetu više od 2 posto. Od početka godine na gubitku je, pak, oko 18 posto. 

Autor: Poslovni.hr/Hina
22. listopad 2015. u 09:37
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close