Piće “naše i vaše mladosti”, Cockta, nekadašnji komunistički odgovor kapitalističkoj Coca-Coli, velikom marketinškom kampanjom pokušat će ponovno vratiti iznimnu popularnost koju je imala na tržištu bivše Jugoslavije.
U sklopu kampanje, koju u tvrtki Droga Kolinska nazivaju “regionalnom misijom”, održat će se natjecanje u kojem će se, tijekom više etapa, mladi ljudi boriti za ulogu u televizijskoj reklami i pojavljivanje u seriji “Nevergreen” koja će se prikazivati na internetu. Ta će “misija” obuhvatiti tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Crne Gore. U Cockti se nadaju da će kampanja pomoći da ovo piće ostane “kulturni brend”. Svojevrsni odgovor komunizma popularnom američkom piću, prvi put predstavljen 1953. godine, oduvijek se hvalio činjenicom da Cockta ne sadrži kofein, a u svoju recepturu uključuje i “obilje zdravlja” u vidu vitamina C, šipka i više vrsta ljekovitog bilja. Tijekom najavljene kampanje provest će se audicije u zagrebačkom MMC Studiju i beogradskom Dramskom pozorištu, ali i preko web-stranice www.cockta.eu ili izravnom audicijom koju će održati putujući Cocktini promotori. U žiriju su se našli Ella Dvornik, popularni glumac Sergej Trifunović i scenarist Aleksandar Radivojević, koji imaju zadatak odabrati šest pobjednika, koji će postati zaštitno lice Cocktine kampanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu