Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Cilj vlasnika Kauflanda i Lidla – 100 milijardi eura

Autor: Tomislav Pili
06. svibanj 2018. u 22:01
Podijeli članak —
Foto: Kristina Štedul Fabac / Pixsell

Schwarz grupa ostvarila 7% više prihode.

Njemačka grupa Schwarz, vlasnik maloprodajnih lanaca Lidl i Kaufland, planira u tekućoj poslovnoj godini ostvariti prihode iznad 100 milijardi eura, a najavljuju i daljnja ulaganja kako bi zadržali trend rasta iz prethodnih godina. Grupa je u prošloj poslovnoj godini koja je završila u veljači povećala prihode za 7,4 posto, na 96,9 milijardi eura, s udjelom Lidla u tom iznosu od 74,6 milijardi eura, pokazuje kratko priopćenje objavljenokrajem prošlog tjedna.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Lidl ima ukupno 10.460 trgovina u Europi i SAD-u, navodi Reuters. Schwarzova su ulaganja u prošloj poslovnoj godini dosegnula sedam milijardi eura, a sličan iznos planiraju i za ovu godinu. Namjeravaju otvoriti oko 300 do 350 novih trgovina i povećati asortiman proizvoda sa sadašnjih 1800 na 2500, kazao je izvršni direktor grupe Schwarz Klaus Gehrig za njemački list Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ).

Njemačka grupa Schwarz, vlasnik maloprodajnih lanaca Lidl i Kaufland, planira u tekućoj poslovnoj godini ostvariti prihode iznad 100 milijardi eura, a najavljuju i daljnja ulaganja kako bi zadržali trend rasta iz prethodnih godina. Grupa je u prošloj poslovnoj godini koja je završila u veljači povećala prihode za 7,4 posto, na 96,9 milijardi eura, s udjelom Lidla u tom iznosu od 74,6 milijardi eura, pokazuje kratko priopćenje objavljenokrajem prošlog tjedna.

Lidl ima ukupno 10.460 trgovina u Europi i SAD-u, navodi Reuters. Schwarzova su ulaganja u prošloj poslovnoj godini dosegnula sedam milijardi eura, a sličan iznos planiraju i za ovu godinu. Namjeravaju otvoriti oko 300 do 350 novih trgovina i povećati asortiman proizvoda sa sadašnjih 1800 na 2500, kazao je izvršni direktor grupe Schwarz Klaus Gehrig za njemački list Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ).

“Pritisak da se nešto mijenja nikada nije bio veći”, kazao je Gehrig prema FAZ-ovu izvješću, dodajući da je lanac supermarketa Aldi utro put na području povećanja asortimana. Lidl i konkurent Aldi povećavaju ulaganja u posljednje vrijeme u nizu zemalja, posebno u Britaniji gdje postupno povećavaju tržišne udjele na račun tradicionalnih tržišnih aktera.

Aldi je prošle godine najavio da će uložiti 3,4 milijarde dolara u širenje američkom tržištu, gdje do kraja 2018. namjeravaju otvoriti 400 novih trgovina. Lidl je sredinom prošle godine također otvorio prvih 100 trgovina u SAD-u, najavljujući i do 50 posto niže cijene u odnosu na konkurenciju.

Autor: Tomislav Pili
06. svibanj 2018. u 22:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close