Drugi po veličini svjetski maloprodajni lanac Carrefour izvijestio je da mu se profitabilnost u matičnoj Francuskoj naglo poboljšala u prvoj polovini godine budući da je plan izmjena u poslovanju počeo donositi plodove. Grupa je tako u prvih šest mjeseci ove godine ostvarila 4,9 posto veću operativnu dobit nego u istom razdoblju lani, u iznosu 766 milijuna eura.
Rezultat uključuje i 75,4-postotni skok operativne dobiti u matičnoj Francuskoj, gdje grupa ostvaruje više od 40 posto prodaje. Carrefour godinama pritišće i njegova orijentacija na format hipermarketa, budući da potrošači u vremenskoj stisci sve više kupuju u lokalnim trgovinama i preko interneta. Neprehrambene proizvode kupuju pak u specijaliziranim trgovinama. Izvršni direktor francuske kompanije Georges Plassat stoga je odlučio smanjiti troškove poslovanja u Francuskoj obnovom starih trgovina, konkurentnijim cijenama i jednostavnijom ponudom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu