Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Burberry prodao licence za parfeme

Autor: Tomislav Pili
04. travanj 2017. u 15:02
Podijeli članak —
Analitičari su pozdravili sklapanje ugovora/REUTERS

Ugovor je ukupno vrijedan 225 milijuna dolara, a francuska tvrtka globalno će distribuirati kozmetiku.

Britanski proizvođač luksuzne robe Burberry objavio je u ponedjeljak kako će prodati licencu za svoje parfeme francuskom Cotyju što će mu pomoći u razvoju novih proizvoda. Kako navodi Reuters, sporazum je ukupno vrijedan 225 milijuna dolara.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi
 

17 posto

udjela imala je kozmetika u prihodima Burberryja prije godinu dana

Repozicioniranje poslovanja
Coty, koji u svom portfelju ima brendove parfema Gucci, Hugo Boss i Calvin Klein, platit će 150 milijuna funti za dugoročne licence te dodatnih 50 milijuna funti za ostalu imovinu, kako se navodi. Coty će od listopada početi plaćati i rojalitete. Ugovorom je predviđeno da Burberry zadrži kreativni nadzor nad parfemima dok će Cotyjeva briga biti distribucija kroz svoju globalnu mrežu. Glavna financijska direktorica Julie Brown izjavila je novinarima kako Burberry repozicionira svoje poslovanje s mirisima kroz rezanje prodaje preko posrednika. "Coty ima vrlo široko iskustvo u bliskoj suradnji s luksuznim brendovima", dodala je Brown.

Britanski proizvođač luksuzne robe Burberry objavio je u ponedjeljak kako će prodati licencu za svoje parfeme francuskom Cotyju što će mu pomoći u razvoju novih proizvoda. Kako navodi Reuters, sporazum je ukupno vrijedan 225 milijuna dolara.

 

17 posto

udjela imala je kozmetika u prihodima Burberryja prije godinu dana

Repozicioniranje poslovanja
Coty, koji u svom portfelju ima brendove parfema Gucci, Hugo Boss i Calvin Klein, platit će 150 milijuna funti za dugoročne licence te dodatnih 50 milijuna funti za ostalu imovinu, kako se navodi. Coty će od listopada početi plaćati i rojalitete. Ugovorom je predviđeno da Burberry zadrži kreativni nadzor nad parfemima dok će Cotyjeva briga biti distribucija kroz svoju globalnu mrežu. Glavna financijska direktorica Julie Brown izjavila je novinarima kako Burberry repozicionira svoje poslovanje s mirisima kroz rezanje prodaje preko posrednika. "Coty ima vrlo široko iskustvo u bliskoj suradnji s luksuznim brendovima", dodala je Brown.

Novac za nove proizvode
Prikupljeni novac pomoći će Burberryju da razvije nove linije kozmetičkih proizvoda. Naime, iako je najpoznatiji po svojim kariranim kaputima, kozmetika sudjeluje sa sedam posto u prihodima za prošlu godinu. Inače, do prije godinu dana sudjelovali su sa 17 posto, a pad je rezultat repozicioniranja poslovanja. Analitičari francuske banke BNP Paribas pozdravili su izbor vrhunskog partnera iz branše za primjeren razvoj poslovanja s mirisima.

"U stvari, nikada nam se nije sviđala ideja da Burberry upravlja izravno tim poslovanjem jer je kozmetika vrlo dinamično poslovanje gdje možete zaraditi samo uz globalnu distribuciju", stoji u njihovom osvrtu. Burberry je objavio kako će potpisani sporazum imati neutralan utjecaj na operativnu dobit za 2017./2018. godinu.

Autor: Tomislav Pili
04. travanj 2017. u 15:02
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close