Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Booking.com od danas ima novu opciju koja će olakšati pretragu i rezervacije

Autor: Poslovni.hr
12. prosinac 2017. u 11:58
Podijeli članak —
Foto: Thinkstock

Booking Assistant u potpunosti je razvijen unutar tvrtke i predstavlja vodeći proizvod u sektoru turizma.

Booking.com, jedna od najvećih svjetskih tvrtki na području e-trgovine i digitalne tehnologije, danas je objavila proširenje pilot-verzije svoje nove usluge i chatbota za podršku korisnicima pod nazivom Booking Assistant, koji je odsad dostupan diljem svijeta za rezervacije napravljene na engleskom jeziku.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Booking Assistant je najnovija mogućnost Booking.com-ove platforme za razmjenu poruka te spaja tehnologiju umjetne inteligencije s već sada izvrsnom korisničkom podrškom Booking.com-a. Usluga Booking Assistant dostupna je sve većem broju putnika, i to neposredno prije brojnih putovanja koja se očekuju pred kraj godine, a nudi brze odgovore na najčešća pitanja gostiju vezana uz boravak putem intuitivnog sučelja za chat.

Booking.com, jedna od najvećih svjetskih tvrtki na području e-trgovine i digitalne tehnologije, danas je objavila proširenje pilot-verzije svoje nove usluge i chatbota za podršku korisnicima pod nazivom Booking Assistant, koji je odsad dostupan diljem svijeta za rezervacije napravljene na engleskom jeziku.

Booking Assistant je najnovija mogućnost Booking.com-ove platforme za razmjenu poruka te spaja tehnologiju umjetne inteligencije s već sada izvrsnom korisničkom podrškom Booking.com-a. Usluga Booking Assistant dostupna je sve većem broju putnika, i to neposredno prije brojnih putovanja koja se očekuju pred kraj godine, a nudi brze odgovore na najčešća pitanja gostiju vezana uz boravak putem intuitivnog sučelja za chat.

Booking Assistant u potpunosti je razvijen unutar tvrtke i predstavlja vodeći proizvod u sektoru turizma kad je riječ o prepoznavanju i automatskom odgovaranju na rastući broj upita gostiju nakon rezervacije, a sve putem uređaja i platforme koja im najbolje odgovara.

Autor: Poslovni.hr
12. prosinac 2017. u 11:58
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close