Njemački proizvođač luksuznih automobila BMW izvijestio je u četvrtak da mu je prodaja tek blago smanjena u prvoj polovini godine, signalizirajući stabilizaciju nakon slabijih rezultata u 2024.
Kompanija čiji portfelj uključuje marke BMW, Mini i Rolls-Royce isporučila je kupcima u razdoblju od siječnja do lipnja ukupno 1.207.388 automobila, za 0,5 posto manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
U drugoj polovini 2024. godine prodaja je bila pala za 7,6 posto, prema podacima na BMW-ovoj internetskoj stranici.
Isporuke u Kinu smanjene su u prvih šest ovogodišnjih mjeseci za 15,5 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, uz isporučenih oko 318.000 automobila. U 2024. bile su pale za 13,4 posto.
Kina je najvažnije tržište za sve vodeće njemačke proizvođače automobila, ali probleme im u posljednje vrijeme zadaje žestoka domaća konkurencija, posebno u sektoru električnih vozila, i trgovinske napetosti, primjećuje agencija Dpa.
BMW-ova prodaja u Europi porasla je pak u prvih šest ovogodišnjih mjeseci za osam posto, na 498.000 automobila. Pozitivan rezultat BMW je zabilježio i u SAD-u, unatoč carinama, uz rast prodaje za 2,7 posto i isporučenih 193.000 automobila.
Među pojedinim brendovima, prodaja Minija poskočila je za čak 17 posto dok je prodaja brenda BMW pala za 2,7 posto.
Snažno je porasla i prodaja električnih modela, za čak 16 posto, uz isporučenih 220.500 vozila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu