Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Baumgartnerov skok donio Red Bullu 6 mlrd. dolara

Autor: Poslovni dnevnik
16. listopad 2012. u 21:59
Podijeli članak —
Baumgartnerov pothvat ekonomski se isplatio

U projekt uložili 50 milijuna eura i zaradili 12.000 posto više od reklama.

Skok Felixa Baumgartnera iz stratosfere, sa 39 kilometara visine, donio je Red Bullu prihod od reklama od šest milijardi eura.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Sve je marketing", rekao je osnivač Red Bulla Dieter Matesic. Uloženih 50 milijuna eura donijelo je 12.000 posto zarade, istakao je analitičar robnih marki Gerhard Hrebiczek bečkom dnevniku Österreich. Red Bull namjerava imati i dugoročne koristi od povijesnog skoka. Tako je Eurobrand procijenio da je vrijednost Red Bulla bila do sada 14 milijardi eura, a nakon skoka je vrijednost te marke skočila na 17 milijardi. Red Bull može postati europski Appsle, ali da bi to postigao, morao bi na tržište izbaciti novi proizvod, na primjer automobil, zaključuje Hrebiczek.

Skok Felixa Baumgartnera iz stratosfere, sa 39 kilometara visine, donio je Red Bullu prihod od reklama od šest milijardi eura.

"Sve je marketing", rekao je osnivač Red Bulla Dieter Matesic. Uloženih 50 milijuna eura donijelo je 12.000 posto zarade, istakao je analitičar robnih marki Gerhard Hrebiczek bečkom dnevniku Österreich. Red Bull namjerava imati i dugoročne koristi od povijesnog skoka. Tako je Eurobrand procijenio da je vrijednost Red Bulla bila do sada 14 milijardi eura, a nakon skoka je vrijednost te marke skočila na 17 milijardi. Red Bull može postati europski Appsle, ali da bi to postigao, morao bi na tržište izbaciti novi proizvod, na primjer automobil, zaključuje Hrebiczek.

Autor: Poslovni dnevnik
16. listopad 2012. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close