Iako se čini da je ova ideja prilično revolucionarna, argumenti protiv tiskanih kataloga svih proizvođača automobila su slični, piše tportal.
Ljubitelji automobila su se oduvijek nakon obilaska autosajmova ili trgovaca automobilima vraćali svojim kućama s vrećicama prepunim tiskanih automobilskih kataloga, no čini se da se stvari dramatično mijenjaju i u ovome segmentu. Prema onome što je izjavio Sven Schuwirth, direktor za digitalno poslovanje i korisnička iskustva u Audiju, za ugledni njemački Automobilwoche, takvu praksu Audi će vrlo brzo ukinuti. I to već od ljeta sljedeće, 2020. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.je , je , je
vama je do ekologije a ne ustede !!!
Uključite se u raspravu