Iako su im proizvodi skuplji od konkurencije, od koje nerijetko nude i manje, unatoč neospornoj inovativnosti funkcija svake nove generacije iPhonea ili iPada, što je i brendu donijelo status najvrijednijeg u svijetu, u Appleu su izgleda promijenili ploču i odlučili gadgetima spustiti cijenu.
Nedavno predstavljanje jačeg modela iPada po "low-cost" cijeni već od 330 dolara, što je nadomak rivalima iz Samsunga, Lenova i Microsofta, te udvostručenje memorije najjeftinijeg iPhonea SE sa 16 na 32 GB označuju i težnju Applea da se nadmeće i cijenom, ne samo 'totalnim razlikovanjem od drugih' kao dosad. Na Business Insideru zapažaju da tvrtka time nastoji doprijeti do što šireg kruga korisnika, poput onih u Indiji kao rastućem mobitelskom tržištu, e kako bi mogla dalje ostvarivati svoj rast i u premium segmentu, gdje ljudima nije teško plaćati, kako im kritičari spočitavaju, "Appleov namet".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu