Prema mnogim kriterijima, ožujak je bio loš mjesec za autoindustriju, no za Detroit je bio uistinu poguban. Kamioneti se nalaze u teškim vremenima. Kombinacija visokih cijena goriva i krize na tržištu nekretnina pogodili su najprodavanija vozila iz Detroita – velike kamionete. Pad potražnje za ovim tipom vozila došao je upravo kada sva tri proizvođača automobila iz Detroita restrukturiraju svoja poslovanja, od kojih Ford Motor i Chrysler na tržište izbacuju nove modele. Iako se poslovanje vezano uz kamionete već neko vrijeme nalazi u teškoćama, ožujak je bio posebno težak budući da su se mnogi kamioneti našli na akcijskoj ponudi. Prodaja Fordove F serije i Chevroletove serije Silverado pala je za 18 posto, dok je prodaja Dodge Rama pala za 26 posto. Problem nije u tome što proizvođači automobila ne olakšavaju kupnju kamioneta. Popusti su uistinu velikodušni. GM je prodavao vozila bez obveze udjela, a Ford ponudio rabate do 5500 dolara. Dodge je također ponudio pouste od 5000 dolara na svoj Ram. Toyota Motor je za svoj kamionet Tundra isto tako nudio 0 posto udjela ili 5000 dolara rabata. “Potrošili su mnogo novca na akcije, no još ne mogu podignuti prodaju”, kaže Tom Libby, analitičar iz J. D. Power & Associatesa. Situaciju pogoršava i pad cijena rabljenih kamioneta šest mjeseci uzastopce. U ožujku je cijena rabljenih kamioneta padala brže od svih ostalih vozila. S krizom na tržištu nekretnina građevinari kupuju manje novih kamioneta, dok oni koji ta vozila posjeduju iz gušta od njih odustaju zbog cijene goriva. Prodaja pada čak i u Teksasu, gdje je kamionet bio “kralj”, kaže James Hardick, suvlasnik Moritz Chevroleta iz Fort Wortha.
(BusinessWeek)
Prema mnogim kriterijima, ožujak je bio loš mjesec za autoindustriju, no za Detroit je bio uistinu poguban. Kamioneti se nalaze u teškim vremenima. Kombinacija visokih cijena goriva i krize na tržištu nekretnina pogodili su najprodavanija vozila iz Detroita – velike kamionete. Pad potražnje za ovim tipom vozila došao je upravo kada sva tri proizvođača automobila iz Detroita restrukturiraju svoja poslovanja, od kojih Ford Motor i Chrysler na tržište izbacuju nove modele. Iako se poslovanje vezano uz kamionete već neko vrijeme nalazi u teškoćama, ožujak je bio posebno težak budući da su se mnogi kamioneti našli na akcijskoj ponudi. Prodaja Fordove F serije i Chevroletove serije Silverado pala je za 18 posto, dok je prodaja Dodge Rama pala za 26 posto. Problem nije u tome što proizvođači automobila ne olakšavaju kupnju kamioneta. Popusti su uistinu velikodušni. GM je prodavao vozila bez obveze udjela, a Ford ponudio rabate do 5500 dolara. Dodge je također ponudio pouste od 5000 dolara na svoj Ram. Toyota Motor je za svoj kamionet Tundra isto tako nudio 0 posto udjela ili 5000 dolara rabata. “Potrošili su mnogo novca na akcije, no još ne mogu podignuti prodaju”, kaže Tom Libby, analitičar iz J. D. Power & Associatesa. Situaciju pogoršava i pad cijena rabljenih kamioneta šest mjeseci uzastopce. U ožujku je cijena rabljenih kamioneta padala brže od svih ostalih vozila. S krizom na tržištu nekretnina građevinari kupuju manje novih kamioneta, dok oni koji ta vozila posjeduju iz gušta od njih odustaju zbog cijene goriva. Prodaja pada čak i u Teksasu, gdje je kamionet bio “kralj”, kaže James Hardick, suvlasnik Moritz Chevroleta iz Fort Wortha.
(BusinessWeek)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu