Allianz je ove godine učvrstio svoju poziciju najvrjednijeg brenda osiguranja na globalnoj ljestvici vrijednosti korporativnih brendova Brand Finance Global 500 ranking, pohvalili su se iz te kompanije. Treću godinu uzastopno drže vodeću poziciju među osigurateljima i Allianz je, ističu, jedini osiguratelj uključen na listu Top 50 najjačih svjetskih brendova u 2016.
Kao rezultat Allianzova snažnog rasta premije, vrijednost brenda Grupe povećana je za 8,1posto sa 17,2 na 18,6 milijardi eura (20.3 milijardi dolara) pa je Allianz s takvim rezultatom zauzeo 43. mjesto među 500 najboljih svjetskih brendova do je u 2015. bio na 44. poziciji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu