Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Aldi udvostručuje trgovine u britaniji

Autor: Poslovni dnevnik
07. srpanj 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Aldiju se u jednoj godini prodaja povećala za čak 35,9 posto

Aldiju se u jednoj godini prodaja povećala za čak 35,9 posto.

Njemački Aldi u idućih pola godine  u Velikoj Britaniji planira udvostručiti broj svojih trgovina, što bi značilo da će ih imati više od tisuću.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Njemački trgovac je nedavno putem online revije TheGrocer.co.uk već drugu godinu za redom proglašen za najboljeg trgovca u Velikoj Britaniji Jedan od glavnih direktora lanca u toj zemlji, Matt Barnes rekao je da će- počevši s narednom kalendarskom godinom- ubrzati otvaranje po stopi od 50 do 60 maloprodajnih jedinica godišnje. Prema rezultatima Kantar Worldpanel istraživanja, objavljenom krajem svibnja ove godine, Aldiju se u jednoj godini prodaja povećala za čak 35,9 posto. Inače, Aldi je lani u svoj redovni asortiman uvrstio banane i kavu s oznakom Fairtrade. Sve više njemačkih kupaca kupuje takve proizvode- 50 posto kada je riječ o bananama, 26 posto kada je riječ o cvijeću i 20 posto kada je riječ o kavi.

Njemački Aldi u idućih pola godine  u Velikoj Britaniji planira udvostručiti broj svojih trgovina, što bi značilo da će ih imati više od tisuću.

Njemački trgovac je nedavno putem online revije TheGrocer.co.uk već drugu godinu za redom proglašen za najboljeg trgovca u Velikoj Britaniji Jedan od glavnih direktora lanca u toj zemlji, Matt Barnes rekao je da će- počevši s narednom kalendarskom godinom- ubrzati otvaranje po stopi od 50 do 60 maloprodajnih jedinica godišnje. Prema rezultatima Kantar Worldpanel istraživanja, objavljenom krajem svibnja ove godine, Aldiju se u jednoj godini prodaja povećala za čak 35,9 posto. Inače, Aldi je lani u svoj redovni asortiman uvrstio banane i kavu s oznakom Fairtrade. Sve više njemačkih kupaca kupuje takve proizvode- 50 posto kada je riječ o bananama, 26 posto kada je riječ o cvijeću i 20 posto kada je riječ o kavi.

Autor: Poslovni dnevnik
07. srpanj 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close