Vrijednost tržišta sportske odjeće u svijetu se procjenjuje na 135 milijardi dolara, a narednih bi godina to tržište moglo rasti po četiri posto godišnje. Do 2019. bi tako doseglo vrijednost od 178 milijardi dolara. Među globalnim igračima na tom tržištu ključni su svakako Nike, Adidas, Puma i Reebok, no po prodaji im se sve više približavaju i nama manje poznati brendovi Under Armour i Lululemon Athletica koji bilježe visoki dvoznamenkasti rast.
Rast tržišta sportske odjeće, ocjenjuju analitičari, najviše se može zahvaliti povećanju standarda u razvijenim zemljama, sve većoj svijesti o vježbanju, sve većem uključivanju žena u sportske aktivnosti i popularnosti sportske opreme za žene te trenda elegantne i udobne sportske odjeće. Osim toga, veliki katalizator rasta ovog tržišta je i rast potražnje s azijskog i južnoameričkog tržišta, prvenstveno zbog rastućeg ekonomskog prosperiteta na tim prostorima, ali i sve rasprostranjenijeg trenda zdravog življenja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu