AB InBev, najveći svjetski proizvođač piva, ostvario je u 2011. prihod od 39 milijardi dolara, što je rast od 4,6 posto u odnosu na 2010. EBITDA (dobit prije kamata, poreza deprecijacije i amortizacije) kompanije pritom je iznosila 15,4 milijarde dolara, što je 7,7 posto rasta.
“Pozitivni rezultati postignuti su unatoč slabom povjerenju potrošača na nekim tržišta i unatoč povećanju cijena roba”, poručili su iz kompanije u svom godišnjem izvještaju. Naime, udio na tržištu porastao je u Argentini, Kini, Njemačkoj, Belgiji i Ukrajini, no pao je u Velikoj Britaniji te Kanadi i Rusiji. Prema godišnjem izvješću, pozitivne rezultate kompanija može pripisati znatnom napretku Budweisera, čiji je volumen globalno narastao za 3,1 posto, dok je čak 44 posto prodaje brenda ostvareno izvan Sjedinjenih Američkih Država (za razliku od 28 posto od prije tri godine), ali i širenju tržišta. “Inovacije su najvažniji razlog našeg rasta. Procjenjujemo da je približno šest posto ovogodišnjeg volumena prodaje povezan s inovacijama i obnovama naših proizvoda koje nudimo potrošačima”, kažu u InBevu dodajući kako i dalje nastavljaju s investicijama u širenje i gradnju novih pivovara na tržištima poput Kine, Brazila Argentina i Paragvaja. “Naš prioritet u 2012. je i dalje rasti više od konkurenata, vođeni snažnim, zdravim, brendovima, inovacijama i učinkovitošću u našem području”, ističu. Osim pozitivnih godišnjih rezultata dobit InBeva u četvrtom tromjesečju premašila je očekivanja analitičara za čak 100 milijuna dolara. Dobit je sa 3,9 milijardi koliko je iznosila lani u istom razdoblju narasla na 4,2 milijarde dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu